Uitgelegd: Hoe voer ik zelf wijzigingen door in mijn Broadsoft telefooncentrale?

Een telefooncentrale in de cloud is dé oplossing voor veel organisaties. Zo ben je bereikbaar voor je klanten en kan je inkomende gesprekken via een keuzemenu eenvoudig naar de juiste persoon of afdeling sturen.

Een groot gedeelte van de organisaties die een telefooncentrale in de cloud bij ons afnemen, maken gebruik van de software Broadsoft. Wil je een wijzing doorvoeren zoals het aanpassen van een wachtwoord van een flexplek? Of misschien wil je wel een tijdschema aanmaken voor buiten kantoortijden? Niet iedereen weet het, maar je kan dit ook zelf aanpassen.

Weten hoe je zelf eenvoudig aanpassingen toepast? Bekijk de handleidingen.

Broadsoft handleidingen

Gebruiker aanmaken & rechten toekennen

Voeg een gebruiker toe aan je telefooncentrale en ken hem/of haar rechten toe.

>> lees verder

Aanmaken tijdschema buiten kantoortijden (BKT)

Pas zelf de tijdschema buiten kantoortijden aan van je telefooncentrale. Zorg ervoor dat klanten die bellen buiten openingstijden worden doorgestuurd naar de voicemail of stel een doorschakeling in naar een mobiel nummer.

 

>> lees verder

Uitgaand nummer aanpassen / ander nummer meesturen per gebruiker

Stuur een ander telefoonnummer mee per gebruiker. Zo kan je ervoor kiezen om in plaats van het algemene nummer een 06-nummer mee te sturen of zijn/haar directe nummer.

>> lees verder

Uitgaand nummer aanpassen / ander nummer meesturen per afdeling

Stuur een ander telefoonnummer mee per gebruiker. Zo kan je ervoor kiezen om in plaats van het algemene nummer een 06-nummer mee te sturen of zijn/haar directe nummer.

>> lees verder

Call Pickup / Gesprek overnemen

Zitten jij en je collega niet in de zelfde belgroep? Dan kan het gebeuren dat er een inkomen gesprek op je collega’s toestel binnen komt. Als deze collega niet op zijn/haar plek zit, wil je het gesprek aannemen met je eigen nummer + toestel. Dit doe je door een Call Pickup in te stellen.

>> lees verder

Telefoonboek (Yealink & Polycom toestellen)

Maak op je Yealink- of Polycomtoestel gebruik van het ‘algemene’ telefoonboek. Dit zijn de namen en bijbehorende telefoonnummers die centraal in Broadsoft staan opgeslagen.

>> lees verder

(Directe) Doorschakeling instellen vanaf een huntgroep

Stel een (directe) doorschakeling in voor wanneer er naar het vaste nummer wordt gebeld.

>> lees verder

Flexseating wachtwoord aanpassen

Wijzig het wachtwoord van extentienummers waarmee ingelogd kan worden op flexplekken.

>> lees verder

Resetten wachtwoord IAM, HIPPER of HIPIN

Reset het wachtwoord van de unified communications applicaties IAM, HIPPER of HIPIN

>> lees verder

Naast de broadsoft handleidingen beschikken we over nog meer soorten handleidingen. Lees eens een toestelhandleiding door of pak de Vast-Mobiel(VAMO)-handleiding er eens bij.

Kom je er zelf niet uit? Wij kunnen je natuurlijk ook helpen de aanpassingen door te voeren. Neem contact op met onze supportafdeling door te bellen naar 072 711 2 711 (optie 2) of stuur een mail naar support@tritel.nl.