Informatie over uw Telfort Mobiel

• Mobiele Telefonie
• Mobiel Internet
• Netwerk
• Verlies & Diefstal
• Bespaartips voor in het buitenland
• Hulp internet instellingen
• Klachtenformulier Netwerk en Diensten van Telfort
• Uitleg eerste factuur 
• Uitgebreide Factuur Analyse versie juni 2011
• Handleiding Zakelijk Beheer 2015

Zakelijke telefonie provider, top partner van Telfort ZakelijkContactgegevens Telfort voor Telecombeheerders

Als u als telecombeheerder contact op wil nemen met de zakelijke klantenservice belt u 0800-2288027, optie 1 (ZZP), optie 2 (Mobiel) en optie 3 (Vaste telefonie) Dit nummer is alleen bedoelt voor telecombeheerders. 
 

Vragen over Mobiele Telefonie voor MKB of ZZP: 

Telefonisch bereikbaar via 0800 – 22 88 027 van 8.00 uur tot 17:30 uur of per e-mail:klantenservicemobiel@telfortzakelijk.com
Vragen mbt bestaande klanten over Vaste Telefonie, Extra diensten voor MKB of Mobile Economy. Telefonisch bereikbaar via 0800 – 22 88 027 van 8.00 uur tot 17:30 uur of per e-mail klantenservicemobiel@telfortzakelijk.com

Melden van storingen 

Het melden van storingen op vaste telefonie 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, altijd telefonisch via het storingstelefoonnummer: 0 888 777 112

Openingstijden klantenservice Telfort Zakelijk voor telecombeheerders 

Maandag t/m vrijdag 08.00 – 17.30 uur.
In het weekend en op feestdagen is de zakelijke klantenservice gesloten.
Uw telecombeheerder kan tevens veel zelf regelen via Zakelijk Beheer. Wilt u als eindgebruiker toch een medewerker van Telfort spreken, bel dan 0900-9596. U betaalt voor een gesprek met de klantenservice € 0,10 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.