Support

Maak je gebruik van één van Tritel’s diensten, dan kun je rekenen op de beste support denkbaar. Op onze supportpagina staan tal van antwoorden op eerder gestelde vragen. Natuurlijk kun je ons tijdens kantooruren bereiken via onze klantenservice. Bij Tritel heeft u altijd snel iemand aan de lijn. Neem voor vragen contact op met ons op via:  072 – 711 2 711.

Mobiel support

Voor vragen met betrekking tot zakelijk mobiel bellen kun je contact opnemen met je accountmanager of bellen met de supportafdeling (optie 3). Eerder gestelde vragen kun je op www.support.tritel-fieber.nl terugvinden.

VoIP support

Heb je vragen over je Hosted VoIP oplossing? Neem telefonisch contact met ons op of maak en ticket aan op onze supportpagina. Wij adviseren echter om eerst één van de VoIP toestelhandleidingen door te nemen. Hierin staat stap voor stap uitgelegd op welke manier je je VoIP telefooncentrale en VoIP telefoon kunt instellen. Andere vragen kun je terugvinden op www.support.tritel-fieber.nl.

Meldingen

Heb je last van een storing? Bekijk hier alle informatie over actuele storingen en geplande werkzaamheden aan het netwerk. 

Handleidingen

Heb je vragen over een dienst? Je kunt ons altijd telefonisch bereiken maar wij adviseren echter om eerst één van de handleidingen door te nemen. Alle handleidingen zijn terug te vinden op één centrale locatie. Ga naar de handleidingen pagina.

Productbeschrijvingen

Wilt u weten wat de diensten die wij bieden inhouden? Op de pagina productbeschrijving kunt u de beschrijvingen vinden per dienst inclusief de demarcaties.