Bel ons

Support

Maakt u gebruik van één van Tritel’s diensten, dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. Of u nu wilt dat wij 24/7* bereikbaar voor u zijn of gewoon tijdens kantooruren, bij Tritel heeft u altijd snel iemand aan de lijn. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice via:  072 - 711 2 711

Mobiel support

Voor vragen met betrekking tot zakelijk mobiel bellen of sales kunt u contact opnemen met uw accountmanager of bellen met de support afdeling (optie 3).

VoIP support

Heeft u vragen over uw Hosted VoIP oplossing? Neem telefonisch contact met ons op of stel uw vraag in de persoonlijke admin omgeving. Wij adviseren echter om eerst één van de VoIP toestelhandleidingen door te nemen. Hierin staat stap voor stap uitgelegd op welke manier u uw VoIP telefooncentrale en VoIP telefoon kunt instellen.

Meldingen

Heeft u last van een storing? Bekijk hier alle informatie over actuele storingen en geplande werkzaamheden aan het netwerk. 

*Afhankelijk van overeengekomen SLA

scroll