Nieuwsbrief @Tritel 19


AUTOMATISEER WERKPROCESSEN MET HOSTED VOIP EN CLOUD CTI
ROAM LIKE AT HOME: VOORKOM VERRASSINGEN ACHTERAF
BESCHERM UW ORGANISATIE TEGEN CYBERAANVALLEN
WIE JARIG IS, TRAKTEERT
IRRITANT…

AUTOMATISEER WERKPROCESSEN MET HOSTED VOIP EN CLOUD CTI 

Door iedere keer dezelfde handelingen uit te voeren verliest u kostbare tijd. Ga efficiënt aan het werk en automatiseer deze handelingen. Met Hosted VoIP van Tritel krijgt u niet alleen alle geavanceerde functionaliteiten van het wereldwijd gerenommeerde systeem Broadsoft tot uw beschikking, maar ook de mogelijkheid om uw cloud telefonie te integreren in uw dagelijkse werkprocessen.

Er zijn diverse werkprocessen die Tritel kan automatiseren. Een van de vele mogelijkheden is dat wanneer u wordt gebeld, u direct het klantdossier te zien krijgt. U krijgt een melding om het klantdossier in te zien nog voordat de klant belt. Doet u dit niet geautomatiseerd dan kan het u veel kostbare tijd kosten. Waar de niet-geautomatiseerde manier er ongeveer 30 seconden over doet, zal het op de geautomatiseerde maximaal 6 seconden duren. Stel dat u of uw werknemers dit dagelijks meerdere keren doen dan kan deze integratietool u veel tijd en geld besparen. Waar andere integratietools alleen werkzaam zijn op één platform is deze integratietool platformonafhankelijk én kunnen bijna alle CRM/ERP pakketten hieraan worden gekoppeld.
 

Voordelen van deze tool
Naast dat deze tool tijd- en kostenbesparend is, zijn er nog een aantal andere voordelen:

 

Zelf de beschikking tot de gehele integratie
Er zijn geen opstartkosten
Deze tool kan je zelf configureren en uitrollen
Kan centraal beheerd worden
Heeft een Nederlandse helpdesk
Beschikt tot een beheerportaal
Is platformonafhankelijk (werkt dus op Windows en IOS)
Werkt met bijna alle CRM/ERP pakketten

Weten wat er bij u geautomatiseerd kan worden? Neem contact op met uw accountmanager op of bel 072 – 711 2 711.


ROAM LIKE AT HOME: VOORKOM VERRASSINGEN ACHTERAF
Vanaf 15 juni 2017 kan u in het buitenland bellen, sms-en en internetten zoals u dat in Nederland gewend bent. Door het invoeren van de nieuwe regel mogen providers geen torenhoge prijzen meer rekenen voor bellen, sms-en en internetten in het buitenland. Er zitten alleen wel een paar addertjes onder het gras.

In welke landen gelden de regels?
Met uw mobiele abonnementen kunt u voor dezelfde tarieven die gelden in Nederland bellen, sms-en en internetten in EU-landen. Aanvullend op deze 28 landen (lidstaten) zijn er nog een aantal extra landen toegevoegd waaronder IJsland en Zwitserland. Gaat u op vakantie naar Turkije, Servië, Aruba of Curaçao, dan geldt Roam Like At Home niet.

Tritel Zakelijk Mobiel
Ook voor Tritel Zakelijk Mobiel abonnementen gelden dezelfde tarieven in Nederland en de EU, zolang u binnen uw bundel blijft. Beschikt u over een abonnement met onbeperkt bellen en sms-en dan blijft dit hetzelfde in de EU. Bij abonnementen met een (groeps)bundel gaat het buitenbundeltarief pas in wanneer het (groeps)bundel volledig is verbruikt. Daarna blijft u bellen, sms-en en internetten tegen hetzelfde tarief dat ook in Nederland geldt wanneer u buiten uw bundel gaat. Om de hoge kosten te beperken is het verstandig om op het verbruik te letten.

Om u te beschermen tegen buitensporige datakosten binnen de EU, wordt er per nummer een wettelijk bepaalde limiet ingesteld op € 50,00 bij verbruik buiten de individuele bundel. Zodra de datalimiet van € 50,00 buiten de bundel is bereikt, wordt het dataverbruik automatisch geblokkeerd. Dit limiet geldt niet binnen Nederland. Indien er nog minuten of MB’s in de groepsbundel zitten kan er voor gekozen worden om het limiet uit te schakelen. U zult zelf met uw medewerkers moeten afstemmen welk beleid uw bedrijf hierin aanhoudt.

Door het sturen van een sms naar 1330 kunnen de eindgebruikers de datalimiet op eigen risico tijdelijk of permanent uitschakelen.

Sms ‘ja’ naar 1330 om de limiet voor de huidige maand uit te schakelen
Sms ‘limiet uit’ naar 1330 om de limiet permanent uit te schakelen
Sms ‘limiet aan’ naar 1330 om de limiet weer in te schakelen

Veel data-only abonnementen worden gebruikt in combinatie met een apparaat zonder sms-functie zoals een tablet. In de Beheer Portal kan de telecombeheerder bij u in het bedrijf de datalimiet van deze abonnementen aan- of uitschakelen en het eventuele groepstegoed inzien.

Gebeld worden in EU-land
Werd u voorheen gebeld in het buitenland dan moest u hiervoor betalen. Ook bellen naar een Nederlands mobiel nummer valt onder de nieuwe regelgeving. U kunt nu in de EU gebeld worden zonder hiervoor extra kosten te krijgen.

Bellen vanuit Nederland Naar een EU-land?
Belt u vanuit Nederland naar een buitenlands nummer dan valt dit buiten de regeling. De kosten die hiervoor worden gerekend is het buitenlandtarief die geldt voor uw abonnement.

Buiten de EU op reis?
Gaat u op vakantie naar een ander land dan hier boven vermeld staat dan betaalt u wel roamingkosten. Afhankelijk van uw provider kunt u kiezen voor een buitenlandbundel waarmee u buiten de EU voordelig kan bellen, sms-en en internetten.

Heeft u vragen over bovenstaande, neem dan contact met ons op via 072 – 711 2 711 (optie 3) of info@tritel.nl.

TIP VAN TRITEL
Via de app My Data Manager kan je gemakkelijk inzien hoeveel data je verbruikt in het binnen- en buitenland! Ook kunt u inzien welke app het meeste data verbruikt. Deze app is gratis te downloaden in de Google Play Store en de Apple App Store.
Let op! Aan de gegevens die uit de app komen kunnen geen rechten worden ontleend

BESCHERM UW ORGANISATIE TEGEN CYBERAANVALLEN
De cyberaanvallen van afgelopen maanden zijn je waarschijnlijk niet ontgaan. De ransomware-aanval van juni trof in Nederland grote bedrijven zoals het Rotterdamse containerbedrijf APM en pakketbezorger TNT Express. Je wil natuurlijk niet dat dit jou ook overkomt. Omdat deze aanvallen steeds vaker voorkomen, denken wij graag met je mee om je organisatie hiertegen te beschermen.

Naast voorzichtig te zijn met welke bestanden je opent en door software up-to-date te houden, zijn er nog een aantal andere manieren die wij bij Tritel aanbieden en die kunnen bijdragen aan de veiligheid van een bedrijf.

Hosted werkplekken
De datacenter waar de online werkplekken worden gehost zijn zeer goed beveiligd en voorzien van uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen. Ook wanneer uw computer vastloopt of gegevens verloren gaan door cybercriminaliteit hoeft u zich niet zorgen te maken. Al uw gegevens staan namelijk veilig in de cloud.

IP-VPN verbindingen
Met een IP-VPN kan je binnen een beschermd netwerk met elkaar communiceren. Een groot voordeel hiervan is dat het risico van de beveiliging in het datacenter ligt en niet bij u op de locatie zelf.

Firewall
Zorg ervoor dat er een goede firewall geïnstalleerd is. Op deze manier ben je goed beschermt ben tegen virussen, spam en spyware. 

Een back-up lijn
Via een back-up-lijn lopen twee kabels via verschillende paden. Dit kunnen twee glasvezelkabels zijn maar er zijn ook andere opties: de combinatie glasvezel en xDSL, glasvezel en 4G, DSL en 4G of glasvezel en xDSL. Samen met u zoeken wij naar de beste oplossing die goed aansluit op uw business continuity management.

Wil je je bedrijf beter beschermen maar kan je wel wat hulp hierbij gebruiken? Door middel van een security check kunnen wij kijken hoe dit beter kan. Vraag hiernaar bij je accountmanager of neem contact met ons op via 072 – 711 2 711

WIE JARIG IS, TRAKTEERT
Diverse klanten, partners en klanten die al 10 jaar klant zijn, trakteren wij deze zomer op ijs. We zijn enorm trots op wat we het afgelopen decennium hebben mogen bereiken. Zonder jullie zouden we nooit zo ver zijn gekomen. Bedankt!

IRRITANT…

 
Nieuwsbrief 20