Nieuwsbrief @Tritel 15

Tritel nieuwsbrief 15 header

VOOR DE 7E KEER OP RIJ WINNAAR VAN EEN FD GAZELLEN AWARD!
ROAM LIKE AT HOME, WAT HOUDT HET EIGENLIJK IN?
VOORDELIGER BELLEN EN INTERNETTEN IN DE EU MET TELFORT ZAKELIJK OP MAAT
LAAT UW MENING HOREN
IRRITANT

VOOR DE 7E KEER OP RIJ WINNAAR VAN EEN FD GAZELLEN AWARD!Tips tegen locky virus - Tritel

Sinds gisteravond mag Tritel zich ook dit jaar weer FD Gazelle noemen. De provincies Noord- en Zuid-Holland zijn goed voor bijna de helft van alle snel groeiende bedrijven. Van de 617 Gazellen in Nederland  komen er maar liefst 284 uit de westelijke kustprovincies.

Binnen de regio Noord- en Zuid-Holland heeft Tritel de 70e plek weten te bemachtigen in de categorie ‘Middelgroot’. We zijn ontzettend trots dat we al 7 jaar op rij deze mooie prijs in ontvangst mogen nemen en dat we na al die jaren nog steeds tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland behoren.

Met grote dank aan onze klanten, partners en natuurlijk het Tritel team, dankzij jullie hebben we deze mooie groei door kunnen maken!

ROAM LIKE AT HOME, WAT HOUDT HET EIGENLIJK IN?

De Europese Unie heeft besloten dat de roamingkosten binnen Europa vanaf 15 juni 2017 definitief zullen verdwijnen. Dit houdt in dat providers  vanaf die datum geen extra kosten meer in rekening mogen brengen voor mobiel bellen en internet in de EU.

Sinds 2007 werken de Europese Commissie en het Europees Parlement aan een nieuwe wetgeving die een einde moet maken aan de roamingkosten voor reizigers binnen de EU. Ondanks het verzet van de nationale telecombedrijven en sommige lidstaten, heeft het voorstel een meerderheid van de stemmen gekregen en worden de roamingkosten binnen de EU afgeschaft.

Misbruik

Om misbruik te voorkomen wilde de Europese Commissie een aantal regels instellen die telecombedrijven zouden moeten beschermen tegen grote financiële verliezen. De Commissie stelde voor om burgers 90 dagen per jaar roamingvrij te laten reizen. Op deze manier wilde zij telecombedrijven beschermen tegen permanent gebruik van goedkopere buitenlandse simkaarten thuis. Het Europese Parlement ging hier echter niet mee akkoord en eiste onbegrensd roamingvrij mobiel verkeer.

Indien telecombedrijven vermoeden dat er sprake is van misbruik, dan is het aan hen om aan te tonen dat de klant ook daadwerkelijk misbruik maakt van hun simkaart. Bijvoorbeeld als de klant bijna alleen maar in het buitenland belt. Zodra het telecombedrijf dit heeft aangetoond mogen zij een toeslag opleggen per belminuut, per sms en per MB.

Netneutraliteit

Om de roamingkosten binnen de EU af te schaffen hebben de Europese lidstaten ook een wet voor netneutraliteit ondertekend. In Nederland beschikten we al over een strikte wet voor netneutraliteit die ervoor zorgden dat providers geen enkele website of internetdienst mochten benadelen. Hoewel providers volgens de Europese wetgeving nog steeds niet zomaar websites of diensten mogen afsluiten, mogen ze bepaalde websites of diensten wel voorrang geven.

De Europese Commissie heeft beloofd medio december met haar definitieve voorstel te komen omtrent Roam Like At Home.

VOORDELIGER BELLEN EN INTERNETTEN IN DE EU MET TELFORT ZAKELIJK OP MAAT

Maakt u gebruik van Telfort ZakelijkOpMaat (2016)? Dan hebben wij goed nieuws voor u! Vanaf 1 januari 2017 wordt het nóg voordeliger om te bellen en internetten in de EU. Daarnaast wordt ook bellen vanuit Nederland náár de EU een stuk voordeliger!

Het Europees Parlement heeft besloten om de roamingkosten binnen de EU per 15 juni 2017 af te schaffen. Om alvast vooruit te lopen op het wettelijk besluit, geeft Telfort al vanaf 1 januari extra korting op deze tarieven.

Zo geeft Telfort 50% korting op de roaming Bel- en Internetmaandbundels. U betaalt vanaf 1 januari slechts €1,50 per blok van 100 eenheden in plaats van €3,- per blok. Daarnaast wordt het tarief van bellen vanuit Nederland náár de EU met ruim 47% verlaagd (€0,19 per minuut wordt €0,10 per minuut). De actie geldt voor alle nieuwe en bestaande klanten die Telfort ZakelijkOpMaat (2016) afnemen.

LAAT UW MENING HOREN
Bij Tritel zijn we continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren, dit is ook de reden dat wij regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Wij willen u echter graag de mogelijkheid geven om het gehele jaar door uw feedback te geven, zodat wij hier direct op in kunnen spelen!

Ondanks dat wij er alles aan doen om problemen, storingen en andere verzoeken zo snel mogelijk op te lossen, kan het zijn dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw case. Laat het ons dan direct weten via enquete.tritel.nl. Deze link vindt u ook terug onderaan de e-mail die u van onze support afdeling ontvangt. We vinden het natuurlijk ook hartstikke leuk om van u te horen als u wel tevreden bent over onze dienstverlening!

IRRITANT

 

Nieuwsbrief 16