Nieuwsbrief @Tritel 8

 

MAAK KENNIS MET I AM TELECOMMUNICATIE

TRITEL MAAKT ONDERZOEK NAAR DISCRIMINATIE MOGELIJK

ONTVANG EEN STEDENTRIP VOOR 2 PERSONEN NAAR ROME!

TRITEL IN SEPTEMEBER VAN START MET WEBINARS

RESERVEER DE NIEUWE IPHONE 6S OF IPHONE 6S PLUS

WIST U DAT…

PELS EN PIJFFERS

MAAK KENNIS MET I AM TELECOMMUNICATIE
I AM maakt communiceren niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter. I AM is een communicatieplatform, dat beschikbaar is waar u ook bent en hoe ú dat wilt. U kunt vanuit één interface de beschikbaarheid van uw collega’s zien, chatten, bellen, vergaderen en samenwerken op elk apparaat.

I AM werkt met uw bestaande vaste en mobiele nummers, geïntegreerd in uw Broadsoft telefooncentrale. Gebruikers van I AM kiezen zelf de vorm van communiceren die het beste bij de situatie past. Of dit nu chatten, bellen, of videobellen is. Eén op één of juist in groepsverband. Daarnaast biedt I AM ook de mogelijkheid tot desktopdelen en filesharing. 


Terug naar boven

TRITEL MAAKT ONDERZOEK NAAR DISCRIMINATIE MOGELIJK
Onderzoeksbureau Panteia heeft voor de Nederlandse overheid een onderzoek uitgevoerd rondom discriminatie op de arbeidsmarkt tijdens de werving- en selectiefase. Tritel heeft voor dit onderzoek 1300 telefoonnummers uitgegeven met elk een Hosted VoIP poort.

Deze telefoonnummers werden gekoppeld aan 1300 CV’s van fictieve personen. Aangezien het fictieve personen betrof zat er achter elk nummer een voicemail. De voicemailberichten werden per e-mail automatisch doorgestuurd naar Panteia.

Het onderzoek is inmiddels succesvol afgerond en de uitkomsten bevestigen dat er sprake is van discriminatie op de arbeidsmarkt.  Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat oudere werknemers en werknemers met een migrantenachtergrond twee keer minder vaak worden uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek dan autochtone Nederlanders onder de 35 jaar. Klik hier voor meer informatie over dit onderzoek. 

Terug naar boven

ONTVANG EEN STEDENTRIP VOOR 2 PERSONEN NAAR ROME!

Tritel geeft een stedentrip voor 2 personen naar het historische Rome weg voor iedere nieuwe klant die u aandraagt. Bent u tevreden over de dienstverlening van Tritel en zou u ons aanbevelen bij uw relaties? Breng ons dan in contact met uw relatie en wie weet vliegt u binnenkort naar de stad van La Dolce Vita, het Colosseum, de Trevifontein en Vaticaanstad. Klik hier voor de voorwaarden

Terug naar boven

TRITEL IN SEPTEMEBER VAN START MET WEBINARS
Om er voor te zorgen dat u het optimale uit uw data- en telefonieoplossing haalt gaan we vanaf september onze kennis aan u overdragen door middel van webinars. In de webinars worden diverse onderwerpen behandeld die aansluiten op de diensten die u bij Tritel afneemt.

In week 40 gaan we van start met de webinar: ‘Beheer uw eigen telefooncentrale’. Tim Verbrugge, technical consultant bij Tritel, vertelt tijdens deze webinar alles over de Telefooncentrale Beheer applicatie. Met de Telefooncentrale Beheer applicatie van Tritel heeft u zelf de mogelijkheid om vanaf uw desktop de basisinstellingen van uw online telefooncentrale aan te passen en te beheren. 

Terug naar boven

RESERVEER DE NIEUWE IPHONE 6S OF IPHONE 6S PLUS
Apple liefhebbers opgelet: Apple heeft op woensdag 9 september de nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus gepresenteerd! Het nieuwste paradepaardje van Apple heeft onder meer een verbeterde camera, 3D Touch en een snellere processor. Daarnaast is de behuizing van de nieuwe iPhone gemaakt van speciaal 7000-serie aluminium.  De nieuwe modellen komen naast de bestaande drie kleuren space grey, zilver en goud ook beschikbaar in de kleur roségoud. 

Voor wie als één van de eerste de nieuwe iPhone 6s of iPhone 6s Plus in zijn bezit wil hebben bestaat de mogelijkheid om een reservering te plaatsen.  Het indienen van deze reservering is niet bindend. Zodra de verkoopprijzen en de leverdatum bekend zijn wordt er contact met u opgenomen om de order te bevestigen. Klik hier om de iPhone 6s te reserveren. 

Terug naar boven

WIST U DAT…

… het eerste mobiele telefoontje ooit op 3 april 1973 werd gepleegd door Martin Cooper, de telefoon woog bijna 1,1 kg en er kon maximaal 30 minuten mee gebeld worden. Vervolgens duurde het 10 uur om de telefoon weer helemaal op te laden. De telefoon kostte maarliefst 3995 dollar.

… James Bond in Tomorrow Never Dies uit 1997 voor het eerst een mobiele telefoon gebruikten. Zijn speciale mobieltje kon hij niet alleen gebruiken om te bellen maar ook om stroomstoten   uit te delen, vingerafdrukken te scannen, sloten te kraken en zijn BMW te openen.

… de gemiddelde persoon 34 keer per dag zijn smartphone checked en gemiddeld 127 minuten besteedt aan het gebruik van mobiele applicaties.

… de Amerikaanse Celina Aarons vermoedelijk de hoogste telefoonrekening ooit in haar brievenbus kreeg. In 2011 kreeg de Amerikaanse een rekening van maarliefst $201.000,24 nadat zij vergeten was roaming uit te zetten tijdens haar tweeweekse vakantie naar Canada.

… meer mensen een mobiele telefoon bezitten dan een tandenborstel. 4,8 biljoen mensen bezitten een mobiele telefoon tegenover 4,2 biljoen mensen die een tandenborstel bezitten.
… in het Verenigd Koningrijk elke drie minuten een smartphone wordt gestolen.

… automobilisten veel trager reageren als ze bellen tijdens het rijden dan dat ze met een aantal biertjes op rijden.

… niet bellen, niet whatsappen, maar het controleren van de tijd de meest gebruikte functie op smartphones is.

… elke minuut meer dan duizend mobiele telefoons geactiveerd worden.

Terug naar boven

PELS EN PIJFFERS


Terug naar boven

Nieuwsbrief 09