Vast Mobiel Integratie | Flexibel & snel zaken doen
Bel ons

Vast Mobiel Integratie - Zakelijke Telefonie

Vast Mobiel integratie van TritelWat is Vast Mobiel integratie?

Vast Mobiel Integratie biedt MKB organisaties de mogelijkheid om vaste en mobiele telefonie volledig te integreren en samen te brengen in één telefonieomgeving. Een voordeel van Vast Mobiel Integratie is dat u onder één nummer bereikbaar bent op zowel uw vaste als mobiele toestel.
 
Deze vorm van integratie zorgt ervoor dat uw mobiele telefoon een volwaardig onderdeel wordt van de VoIP telefooncentrale. Hierdoor beschikt u op uw mobiele telefoon over dezelfde functionaliteiten als op uw vaste toestel. Denk bijvoorbeeld aan: Busy Lamp Field, conference call, verkorte kiesnummers, gespreksopname, CRM / ERP integratie en meer. Daarnaast belt u met uw collega’s door Vast Mobiel Integratie zowel vast als mobiel helemaal gratis!
 

De voordelen van Vast Mobiel integratie

Betere bereikbaarheidOp uw vaste en mobiele telefoon altijd en overal bereikbaar onder één telefoonnummer 
Efficiënter werken Vast Mobiel integratie werkt op elke telefoon, zonder dat u gebruik hoeft te maken van een applicatie. Uw mobiele telefoon beschikt over dezelfde functionaliteiten als een vast toestel. Hierdoor zijn uw medewerkers in staat sneller en efficiënter zaken te doen. 
Lagere telefoniekosten  Met Vast Mobiel integratie belt u zowel vast als mobiel gratis onderling met uw collega's. 
Eén contract & één factuur Uw vaste en mobiele telefonie valt nu onder één abonnement, waardoor u nog maar één factuur ontvangt. Het is hierdoor een stuk eenvoudiger om het belgedrag van uw organisatie te analyseren en grip te houden op uw telefoniekosten.  
 

Hoe onderscheid Vast Mobiel integratie zich?

Vast Mobiel integratie - verschillen
 

Interesse in onze diensten? 

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van onze diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

Waarom Zakelijk Mobiel van Tritel?

spraakwolkPersoonlijke aandacht en korte communicatielijnen Bij Tritel heeft u één aanspreekpunt. U kunt bij uw persoonlijke accountmanager altijd terecht met vragen en/of problemen. Door de korte communicatielijnen  kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. 
service iconSuperieure service & support Een goede service richting de klant is voor Tritel het uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het implementatie proces beschikt u over een eigen dedicated projectmanager die het project begeleid. Maakt u eenmaal gebruik van één van de Tritel diensten dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. 
lightbulbInnovatief & specialist Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot specialist met ruim 10 jaar aan kennis en ervaring. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 9 beoordelen.
betrouwbare partnerBetrouwbare partner Tritel hecht grote waarde aan het principe 'afspraak is afspraak', zodat u weet waar u aan toe bent. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Tritel kiest er hierom voor om alleen samen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel.


scroll