Bel ons

Herinrichting patchkast

Vrijwel elke organisatie beschikt over een patchkast waar internet, data en telefonie samenkomen. Om deze componenten met elkaar te verbinden moeten er netwerkkabels gepatched worden. Een nieuwe patchkast wordt meestal netjes en overzichtelijk ingericht maar deze structuur is vaak niet blijvend. Doordat hier na verloop van tijd minder consequent mee om gegaan wordt, veranderd de patchkast in een wirwar van kabels. Dit heeft tot gevolg dat problemen en/of storingen moeilijk te achterhalen zijn. Om dit te voorkomen helpt Tritel u graag met het herinrichten van uw patchkast. 

Heringerichte patchkastWij herstructureren de kabels in uw patchkast waarbij we gebruikmaken van verschillende kleuren kabels. Hierdoor wordt uw patchkast weer overzichtelijk en weet u altijd welke netwerkkabel waar naar toe loopt. Om u een indruk te geven wat wij voor u kunnen betekenen, ziet u hiernaast en in onderstaande afbeeldingen een aantal voorbeelden van klanten die u voor zijn gegaan.  

Wilt u dat wij u helpen met de herinrichting van uw patchkast? Neem dan contact op met uw accountmanager voor meer informatie of bel 072 – 711 2 711 

Klant case #1: 
Onderstaande klant had last van diverse storingen, zowel bij data als bij voice. Onze technical engineer heeft voorgesteld om de patchkast opnieuw in te richten en op te schonen. Hierdoor zouden een hoop tot alle storingen verholpen moeten worden en dit was ook het geval! 

Patchkast voor & na
Klant case #2
Ook bij onderstaande klant was het overzicht in de patchkast ver te zoeken, mede doordat drie verschillende partijen gebruik maken van één patchkast. Na overleg met alle partijen heeft onze technical engineer op verzoek de gehele patchkast opnieuw ingericht en bedraad. Hierbij is er gebruik gemaakt van diverse gekleurde kabels om de verschillende gebruikers makkelijk van elkaar te onderscheiden. 

Patchkast voor & na
 
Offerte aanvraag
Offerte aanvraag

scroll