VoIP Telefooncentrale | Beter bereikbaar tegen lagere kosten
Bel ons

Telefooncentrales van Tritel: Betrouwbaar en professioneel

U wilt bereikbaar zijn voor uw klanten en tegelijkertijd professionaliteit uitstralen. En, niet onbelangrijk, daarvoor wilt u niet de hoofdprijs betalen. Een goede telefooncentrale is daarin een belangrijk onderdeel. Tritel biedt haar klanten al jarenlang professionele telefooncentrales tegen aantrekkelijke prijzen.

IP telefooncentrale

telefooncentrale - tritel

Met een telefooncentrale van Tritel maakt u via een IP-verbinding gebruik van de virtuele telefooncentrale in ons streng beveiligde datacenter. Onze VoIP (Voice over IP) oplossing maakt het voor uw bedrijf mogelijk om te bellen over IP-verbindingen. Toestellen zijn hierdoor niet langer aan één locatie verbonden en uitbreiding van IP-aansluitingen zijn binnen vijf werkdagen eenvoudig geregeld.

Met een telefooncentrale van Tritel krijgt u voor een relatief laag investeringsbedrag de beschikking over een volwaardige en professionele telefooncentrale waarbij u geen extra kosten kwijt bent voor upgrades, onderhoud en beveiliging. Daarnaast bespaart u door de lage gesprekskosten aanzienlijk op uw zakelijke telefoniekosten. 
 

Traditionele telefooncentrale vs. IP Telefooncentrale

Traditionele telefooncentrale 

Gescheiden infrastructuur voor telefonie- en dataverkeer
Fysieke telefooncentrale op locatie
Hoge kosten voor de aanschaf en onderhoud, service & beveiliging van de telefooncentrale
Toestellen zijn aan één locatie verbonden
Vaak lastig uit te breiden of in te krimpen
 

IP Telefooncentrale 

Telefonie- en dataverkeer over één IP-lijn
Telefooncentrale in de cloud
Tot 70% besparen: lagere gesprekskosten, lage investering en geen kosten voor onderhoud, service & beveiliging
Zeer flexibel: toestellen zijn niet aan één locatie verbonden
Schaalbaar: de IP telefooncentrale groeit mee met uw bedrijf

 

Functionaliteiten telefooncentrale Tritel

Functionaliteiten

Een zakelijke telefooncentrale van Tritel biedt uitgebreide functionaliteiten die geheel naar uw wens kunnen worden ingericht.  
Uitgebreide call center functionaliteiten
CRM koppelingen en click to dial
Vast mobiele integratie 
Koppeling met Outlook
Unified Communications
Skype for Business integratie
Uitgebreide call center rapportages
Wachtrij systeem

Meer functionaliteiten
 

Interesse in onze diensten?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van onze diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

 

Waarom een telefooncentrale van Tritel?

spraakwolkPersoonlijke aandacht en korte communicatielijnen Bij Tritel heeft u één aanspreekpunt. U kunt bij uw persoonlijke accountmanager altijd terecht met vragen en/of problemen. Door de korte communicatielijnen  kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. 
service iconSuperieure service & support Een goede service richting de klant is voor Tritel het uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het implementatie proces beschikt u over een eigen dedicated projectmanager die het project begeleid. Maakt u eenmaal gebruik van één van de Tritel diensten dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. 
lightbulbInnovatief & specialist Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot specialist met ruim 10 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van VoIP. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 9 beoordelen.
betrouwbare partnerBetrouwbare partner Tritel hecht grote waarde aan het principe 'afspraak is afspraak', zodat u weet waar u aan toe bent. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Tritel kiest er hierom voor om alleen samen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel.

 





.

scroll