Hosted telefonie

Hosted telefonie van Tritel heeft dezelfde mogelijkheden als een professionele bedrijfstelefooncentrale. Hosted telefonie geeft de volgende mogelijkheden:

Verbindingen maken tussen twee of meer telefoontoestellen. Bijvoorbeeld een verband leggen tussen een getoetst nummer en een fysiek toestel, en waarnemen of het toestel niet bezet is
Verbindingen behouden zolang de gebruikers deze nodig hebben.
Informatie of statistieken bijhouden. 

Extra functionaliteiten hosted telefonie
Ruggespraak en gesprekken doorverbinden.
Snelkeuze telefoonnummers.
Voicemail.
Wachtmuziek.
Automatisch terugbellen.
Nachtdienst.
Telefonisch vergaderen.
Meerdere lijnen per toestel.
Gepersonaliseerde begroetingen.
Gedeelde voicemail.
Geautomatiseerd telefoonboek.
Wachten bij bezet.
Opschakelen op bezette verbinding.
Groepsconfiguraties.

U zult begrijpen dat een telefooncentrale in eigen beheer een kosten- en tijdsintensief project is. Tritel biedt daarom hosted telefonie aan.  Dit betekent niets anders dan dat u gebruikt maakt van de virtuele telefooncentrale van Tritel. Deze telefooncentrale bevat alle mogelijkheden die hierboven zijn genoemd en nog meer. Belangrijke voordelen zijn dat u niet de kosten van hardware, aanschaf en onderhoud heeft, maar slechts een maandelijks tarief. Dit tarief is door de schaalvoordelen die wij u kunnen bieden, zeer interessant.

ontvang de gratis VoIp tips van Tritel

Bent u geïnteresseerd in hosted telefonie?
Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden voor uw bedrijf. Bel ons op 072 – 711 2 711 of mail naar ons mailadres: info@tritel.nl
 

Wat kost Hosted VoIP?

Om precies te weten wat een VoIP oplossing voor uw organisatie gaat kosten ontvangt u van Tritel altijd een advies op maat. Er zijn namelijk veel factoren waar dit van afhankelijk is. 

Tarieven
Tritel Tarieven Hosted VoIP
Download het uitgebreide overzicht met internationale tarieven