Bel ons

Inflatie correctie

Waarom corrigeert Tritel haar tarieven voor inflatie?

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door prijsinflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op onze tarieven.

Waar staat dat Tritel de prijzen mag corrigeren voor inflatie?

In uw overeenkomst staat een verwijzing naar onze Algemene Voorwaarden. Artikel 8 geeft aan dat Tritel gerechtigd is om haar tarieven te verhogen.

Wanneer gaat de inflatiecorrectie in?

De inflatiecorrectie gaat in op 1 februari 2018.

Met hoeveel wordt mijn maandbedrag verhoogd?

De vaste tarieven per maand voor alle Tritel diensten worden met 2,9% verhoogd. 

Geldt de inflatiecorrectie ook voor mijn organisatie?

Alle klanten waarbij de Tritel diensten vóór 31 oktober 2017 live (geactiveerd) zijn gegaan, krijgen met de inflatiecorrectie te maken. Klanten die na 1 november 2017 een abonnement hebben afgesloten en/of live zijn gegaan krijgen deze correctie niet berekend!

Wanneer en hoe krijgt u bericht over deze inflatiecorrectie?

U kunt het bericht over de inflatiecorrectie terugvinden op uw Digitale factuur van januari 2018.

scroll