VoIP Telefooncentrale | Flexibel & Betrouwbaar
Bel ons

VoIP telefooncentrale van Tritel

Wat is een VoIP centrale? 

VoIP telefooncentrale van TritelEen VoIP centrale is een telefooncentrale die niet fysiek bij u in uw bedrijfspand staat zoals een traditionele telefooncentrale. Het is een virtuele telefooncentrale in de cloud die u via het internet benadert. Alle functionaliteiten worden geregeld vanuit de virtuele centrale. Een VoIP centrale gebruikt daarnaast niet de reguliere telefoonlijnen, maar IP-verbindingen waarop spraak wordt getransporteerd.

Als u overstapt naar een VoIP centrale betaalt u altijd per werkplek en zijn investeringen in een dure telefooncentrale en kosten voor onderhoud en beveiliging overbodig. U beschikt over een zeer flexibele en betrouwbare spraakdienst met alle functionaliteiten van een volwaardige telefooncentrale. De VoIP centrales van Tritel zijn geschikt voor organisaties met 6 tot 500 werkplekken.  
 

Waarom een VoIP centrale?

KostenbesparendMet een VoIP telefooncentrale bespaart u 40% tot 70% op de kosten van zakelijk belverkeer en abonnementskosten. 
Uitgebreide functionaliteiten De uitgebreide functionaliteiten van de VoIP centrale zorgen voor een professionele uitstraling van uw bedrijf en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers.Zeer flexibel en schaalbaarDe VoIP centrale groeit met uw organisatie mee. Uitbreidingen van IP aansluitingen zijn binnen 5 werkdagen geregeld en het verhuizen van werknemers is bijzonder eenvoudig doordat de toestellen niet aan een centrale gebonden zijn.
Vast bedrag per maand  U betaalt een vast bedrag per maand op basis van de gewenste functionaliteiten en het aantal medewerkers.
Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit Uw VoIP centrale wordt op meerdere datacenters met uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen gehost. Hierdoor is het risico van uitval minimaal.Lage investeringskostenTritel biedt uw organistie de voordelen en functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale. Deze wordt centraal gehost en benut door meerdere klanten. Hierdoor zijn de eenmalige investeringen beperkt.
 

VoIP telefooncentrale vs. traditionele telefooncentrale

Afgelopen decennia gebruikten de meeste MKB organisaties ISDN telefooncentrales. Deze telefooncentrales worden aangesloten op een publieke telefooncentrale van een provider. Als bedrijf heeft u de keuze uit bijvoorbeeld ISDN 2, 15, 20 of 30, waarmee het aantal gelijktijdige gesprekken wordt bepaald voor inkomend en uitgaand verkeer. Het upgraden van het aantal gelijktijdige gesprekken of functionaliteiten is vaak omslachtige en kostbare zaak. Om een traditionele telefooncentrale up-to-date te houden moet er jaarlijks een fors bedrag betaald worden aan onderhoud- en servicekosten. Daarnaast zal de telefooncentrale na 5 jaar een upgrade nodig hebben.

Met een VoIP centrale hoeft u zich daar geen zorgen meer over te maken. Kosten voor onderhoud, upgrades en beveiliging zijn verleden tijd doordat de virtuele telefooncentrale centraal wordt gehost in een streng beveiligd datacenter. Mocht er na verloop van tijd behoeften zijn aan meer capaciteit of functionaliteiten dan is dat met een VoIP centrale eenvoudig en snel geregeld. De VoIP telefooncentrale is zeer flexibel en is volledig aan te passen aan de wensen en behoeften van uw organisatie. 
 

Aanvullende informatie

Functionaliteiten VoIP centrale
Functionaliteiten
Een VoIP centrale biedt uitgebreide mogelijkheden en functionaliteiten voor
uw organisatie.
Bekijk alle functionaliteiten
VoIP centrale - VoIP toestellen
VoIP toestellen
Tritel heeft een breed assortiment aan
VoIP toestellen van Yealink, Panasonic, Polycom, Aastra en Konftel. 
Bekijk alle VoIP toestellen
Download de whitepaper Hosted VoIP
Whitepaper
Bent u benieuwd of een VoIP Centrale een geschikte oplossing is voor uw organisatie? 
Download de whitepaper

 

 

Interesse in onze diensten? 

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van onze diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

 

Waarom een VoIP Telefooncentrale van Tritel?

spraakwolkPersoonlijke aandacht en korte communicatielijnen Bij Tritel heeft u één aanspreekpunt. U kunt bij uw persoonlijke accountmanager altijd terecht met vragen en/of problemen. Door de korte communicatielijnen  kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. 
service iconSuperieure service & support Een goede service richting de klant is voor Tritel het uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het implementatie proces beschikt u over een eigen dedicated projectmanager die het project begeleid. Maakt u eenmaal gebruik van één van de Tritel diensten dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. 
lightbulbInnovatief & specialist Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot specialist met ruim 10 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van VoIP. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 9 beoordelen.
betrouwbare partnerBetrouwbare partner Tritel hecht grote waarde aan het principe 'afspraak is afspraak', zodat u weet waar u aan toe bent. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Tritel kiest er hierom voor om alleen samen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel.

 





.
Offerte aanvraag
Offerte aanvraag

scroll