Hosted Telefonie | Flexibel & Betrouwbaar
Bel ons

Hosted Telefonie van Tritel

Hosted Telefonie, Hosted Voice, Hosted VoIP, VoIP bellen, Cloud telefonie zijn allemaal termen die worden gebruikt voor dezelfde dienst: vaste telefonie uit de Cloud. Met Hosted Telefonie beschikt u over een geavanceerde telefooncentrale met een breed scala aan functionaliteiten die de bereikbaarheid en professionaliteit van uw organisatie verhogen. Daarnaast bespaart u met Hosted Telefonie 40% tot 70% ten opzichte van uw huidige telefoniekosten.  

De voordelen van Hosted Telefonie

KostenbesparendMet Hosted Telefonie bespaart u 40% tot 70% op de kosten van zakelijk belverkeer en abonnementskosten. 
Uitgebreide functionaliteiten Een professionele uitstraling van uw bedrijf en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers door de uitgebreide functionaliteiten van Hosted Telefonie.Zeer flexibel en schaalbaarHosted Telefonie groeit met uw organisatie mee. Uitbreidingen van IP aansluitingen zijn binnen 5 werkdagen geregeld en het verhuizen van werknemers is bijzonder eenvoudig doordat de toestellen niet aan een centrale gebonden zijn.
Vast bedrag per maand  U betaalt een vast bedrag per maand op basis van de gewenste functionaliteiten en het aantal medewerkers.
Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit Uw VoIP centrale wordt op meerdere datacenters met uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen gehost. Hierdoor is het risico van uitval minimaal.Lage investeringskostenTritel biedt uw organistie de voordelen en functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale. Deze wordt centraal gehost en benut door meerdere klanten. Hierdoor zijn de eenmalige investeringen beperkt.

Hosted Telefonie - ontvang gratis 5 gouden voip tips
 

Hosted telefonie - zakelijke telefonie van Tritel

Hoe werkt Hosted Telefonie?

Traditioneel gezien bevindt de telefooncentrale zich op de bedrijfslocatie en is de infrastructuur van telefonie- en dataverkeer gescheiden. Telefoonverbindingen komen tot stand via een analoge lijn en dataverkeer loopt  bijvoorbeeld over een ISDN-2 verbinding.

Met de VoIP technologie is het echter mogelijk om zowel telefonie als data over één IP-lijn te transporteren zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van één van de verbindingen. Spraak wordt als data ingepakt en verzonden over een IP-netwerk, wat een kwalitatief hoogwaardige telefoonverbinding oplevert. Doordat de analoge lijnen niet meer worden gebruikt, is de telefooncentrale op locatie overbodig.

U krijgt met Hosted Telefonie de beschikking over een VoIP telefooncentrale in de Cloud. Met een VoIP telefooncentrale zijn de kosten voor de aanschaf, installatie en het onderhoud van een eigen traditionele telefooncentrale verleden tijd. Daarnaast komen telefoonverbindingen niet meer tot stand via telefoonaansluitingen maar op basis van IP-verbindingen. Dit zorgt ervoor dat Hosted Telefonie uitermate flexibel is. Een intern telefoonnummer kan aan een IP-adres gekoppeld worden waardoor een telewerker ook thuis of op een andere locatie via dat telefoonnummer bereikbaar is. 
 

Functionaliteiten Hosted VoIP Tritel

Functionaliteiten van Hosted Telefonie

Een zakelijke Hosted VoIP telefooncentrale van Tritel biedt uitgebreide functionaliteiten voor uw organisatie, waaronder: 

Uitgebreide call center functionaliteiten
CRM / ERP integratie en click to dial
Vast mobiele integratie 
Koppeling met Outlook
Unified Communications
Skype for Business integratie
Uitgebreide call center rapportages
Wachtrij systeem

Meer functionaliteiten
 

Wat kost Hosted Telefonie?

Om precies te weten wat een VoIP oplossing voor uw organisatie gaat kosten ontvangt u van Tritel altijd een advies op maat. Er zijn namelijk veel factoren waar dit afhankelijk van is. 

Tarieven
Tritel Tarieven Hosted VoIP
Download het uitgebreide overzicht met internationale tarieven
 

Interesse in onze diensten?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van onze diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

 

Waarom Hosted VoIP van Tritel

spraakwolkPersoonlijke aandacht en korte communicatielijnen Bij Tritel heeft u één aanspreekpunt. U kunt bij uw persoonlijke accountmanager altijd terecht met vragen en/of problemen. Door de korte communicatielijnen  kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. 
service iconSuperieure service & support Een goede service richting de klant is voor Tritel het uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het implementatie proces beschikt u over een eigen dedicated projectmanager die het project begeleid. Maakt u eenmaal gebruik van één van de Tritel diensten dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. 
lightbulbInnovatief & specialist Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot specialist met ruim 10 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van VoIP. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 9 beoordelen.
betrouwbare partnerBetrouwbare partner Tritel hecht grote waarde aan het principe 'afspraak is afspraak', zodat u weet waar u aan toe bent. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Tritel kiest er hierom voor om alleen samen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel.

Offerte aanvraag
Offerte aanvraag

scroll