Telefooncentrale in de Cloud | Beter bereikbaar tegen lagere kosten
Bel ons

Cloud bellen | De zakelijke telefonie oplossing in de Cloud

Cloud bellen van TritelWat is Cloud bellen?

Cloud bellen is een betrouwbare methode om te bellen over dataverbindingen zoals het Internet, ook wel bekend als VoIP (Voice over IP).

Door te bellen via uw eigen lokale netwerk (LAN) zijn investeringen in dure telefooncentrales en hoge kosten voor onderhoud, service en beveiliging verleden tijd. Met Cloud bellen van Tritel investeert u voor een fractie van uw huidige kosten in een compleet nieuwe telefoonomgeving met alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale. Naast de kostenbesparingen biedt zakelijk bellen via de Cloud vele voordelen voor uw organisatie. 
 

Alle voordelen van Cloud bellen

KostenbesparendMet Cloud bellen bespaart u 40% tot 70% op de kosten van zakelijk belverkeer en abonnementskosten. 
Uitgebreide functionaliteiten Een professionele uitstraling van uw bedrijf en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers door de uitgebreide functionaliteiten van Cloud bellen.Zeer flexibel en schaalbaarCloud bellen groeit met uw organisatie mee. Uitbreidingen van IP aansluitingen zijn binnen 5 werkdagen geregeld en het verhuizen van werknemers is bijzonder eenvoudig doordat de toestellen niet aan een centrale gebonden zijn.
Vast bedrag per maand  U betaalt een vast bedrag per maand op basis van de gewenste functionaliteiten en het aantal medewerkers.
Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit Uw Cloud telefooncentrale wordt op meerdere datacenters met uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen gehost. Hierdoor is het risico van uitval minimaal.Lage investeringskostenTritel biedt uw organistie de voordelen en functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale. Deze wordt centraal gehost en benut door meerdere klanten. Hierdoor zijn de eenmalige investeringen beperkt.
 

Functionaliteiten Cloud telefonie Tritel

Functionaliteiten van Cloud bellen 

Cloud bellen van Tritel biedt uitgebreide mogelijkheden en functionaliteiten voor uw organisatie, waaronder: 

Uitgebreide call center functionaliteiten
CRM koppelingen en click to dial
Vast mobiele integratie 
Koppeling met Outlook
Unified Communications
Skype for Business integratie
Uitgebreide call center rapportages
Wachtrij systeem

Meer functionaliteiten
 

Interesse in onze diensten?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over één van onze diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

 

Waarom Cloud bellen van Tritel

spraakwolkPersoonlijke aandacht en korte communicatielijnen Bij Tritel heeft u één aanspreekpunt. U kunt bij uw persoonlijke accountmanager altijd terecht met vragen en/of problemen. Door de korte communicatielijnen  kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. 
service iconSuperieure service & support Een goede service richting de klant is voor Tritel het uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het implementatie proces beschikt u over een eigen dedicated projectmanager die het project begeleid. Maakt u eenmaal gebruik van één van de Tritel diensten dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. 
lightbulbInnovatief & specialist Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot specialist met ruim 10 jaar aan kennis en ervaring. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 9 beoordelen.
betrouwbare partnerBetrouwbare partner Tritel hecht grote waarde aan het principe 'afspraak is afspraak', zodat u weet waar u aan toe bent. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Tritel kiest er hierom voor om alleen samen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel.

Offerte aanvraag
Offerte aanvraag

scroll